1. Purkutyöt
2. Kannen hionta
3. Kannen irroitus
4. Kansi kuivumaan autotalliin
5. Sisäpohjan hionta
6. Ulkopohjan hionta
7. Kannen muutokset lasikuiduttamalla
8. Kannen maalaus
9. Pohja kuivumaan talliin
10. Kannen varustelua
11. Pohjan maalaus
12. Pohjan ja kannen yhteenliitos
13 Varustelun lisäykset
14. KALAAN?????
Tosiaan... katsotaan nyt mitä tästä tulee.
Purkuhommat on pääosin tehty, ainoostaan pulpetti on vielä kiinni ja ohjaustanko.
Hionta hommat on lähteny ihan kivasti käyntiin. Ostin Biltemasta paineilmaepäkeskohiomakoneen, ja alkuun pelas ihan nätisti, tosin ei ihan liikaa ole kyllä painetta kompuran tuotossa.. eli jää hiukkasen vajaaks. Liekkö siitä johtuu, että oon ihan valmis nakkaamaan tuon hiomarimpulan mettään ja haen sähkötoimisen tilalle!
Vihree maali kannesta tuntus lähtevän ihan mukavasti, jossain kohti tiukemmassa. Valkoinen maali on sitten taas perkeleen tiukassa. Saa hinkata pitkään ja hartaasti.
Suhteellisen kivasti on tuo gelcoatti säilynyt ehjänä ((keltainen kerros) gelcoatiksi sitä ainakin foorumilla sanottiin)) Eli sitä syvemmälle ei ole tarkoitus lähteä hiomaan, ellei löydy huonokuntoista kuitua.
![]() |
Perästä aloitettu |
![]() |
Kompuraa |
![]() |
Bilteman muutaman tunnin toiminut epäkesko |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti